ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków
+48 12 617 66 00
+48 12 617 66 66

Ostatnie miesiące to czas dynamicznego rozwoju i wzrostu  rynku e-commerce w Polsce i na świecie. Dla wielu firm kanał online okazał się jedyną szansą na sprzedaż. Handel na odległość różni się jednak w wielu kwestiach  od sprzedaży tradycyjnej. Żeby rozwinąć dobrze prosperujący e-biznes i  uzyskać  świetne efekty sprzedażowe relatywnie niewielkim nakładem finansowym warto  poznać wszystkie mechanizmy rządzące  e-commerce.

Podczas szkolenia zaproponujemy Państwu przyjrzenie się największej polskiej platformie do handlu e-commerce.


Na szkoleniu Allegro krok po kroku:

  • Dowiesz się jak przygotować  się do sprzedaży na Allegro
  • Poznasz zasady przygotowania ofert: tytuł, opis, zdjęcia
  • Poznasz zasady promocji za pomocą wyróżniania ofert oraz Allegro Ads.
  • Dowiesz się, jakie korzyści dają ci programy Allegro Smart! oraz Super Sprzedawca
  • Porozmawiamy o algorytmie ‘Trafności’
  • Poznasz podstawy analizy sprzedaży
  • Poznasz podstawowe narzędzia ułatwiające sprzedaż na na Allegro
  • Unikniesz najczęstszych błędów początkujących sprzedawców.
  • Dowiesz się co klienci cenią w obsłudze klienta i jakie znaczenie ma jakość sprzedaży na Allegro

Szkolenie dla:

  • właścicieli małych i średnich firm, które niedawno rozpoczęły lub planują rozpoczęcie sprzedaży w Internecie swoich produktów lub usług,
  • wszystkich osób, które były uczestnikami projektów prowadzonych przez MARR SA przygotowaliśmy specjalne warunki uczestnictwa w szkoleniu.

Prowadzący

Tomasz Świętoniowski
Doradca biznesowy w Małopolskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego S.A.

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz w tworzeniu i prowadzeniu zespołów handlowych. Praktyk zajmujący się optymalizacją procesów biznesowych,  marketingiem, sprzedażą oraz rekrutacją w małych i średnich firmach. Trener z dyplomem ukończenia Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwent kierunku Finanse i Bankowość krakowskiej Akademii Ekonomicznej.

Bernard Szatkowski
Doradca biznesowy w Małopolskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego SA.

Specjalista w dziedzinie handlu międzynarodowego, entuzjasta i orędownik nowych technologii. Kierował sprzedażą i marketingiem oraz szkolił zespoły sprzedażowe w kraju i za granicą (IT, FMCG, Consumer electronics). Współtwórca i Dyrektor Zarządzający pierwszego w Polsce paneuropejskiego oddziału w branży produkcji komponentów komputerowych jednego z liderów rynku. Absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, naukowo związany z zagadnieniami rewolucji informacyjnej.

Miejsce i termin szkolenia:
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
Sala Szkoleniowa ul. Kordylewskiego 11, Kraków
29 września 2020 r. (wtorek), godz.: 9:00 – 15:00


Cena regularna: 900 zł netto
Cena promocyjna 450zł netto – dla osób które nie uczestniczyły w naszych projektach i dokonają zapisu na szkolenie do dnia 22.09.2020 r.
Cena promocyjna 249 zł netto – dla osób które uczestniczyły w naszych projektach


Ilość miejsc na szkoleniu: 10 osób
Mała grupa – gwarancja możliwości indywidualnych konsultacji w trakcie szkolenia
Czas trwania szkolenia: 6 godz.


Wszystkie dane niezbędne do dokonania płatności otrzymasz mailem po zarejestrowaniu się na szkolenie.
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Zadzwoń do nas: Krzysztof Hawlena, tel. +48 785 059 078


Wielkość czcionki
Kolory