ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków
+48 12 617 66 00
+48 12 617 66 66

W ostatnich miesiącach rynek e-commerce w Polsce i na świecie doświadcza gwałtownych zmian. Dla wielu firm kanał online okazał się jedyną szansą na sprzedaż. Handel na odległość różni się jednak w wielu kwestiach  od sprzedaży tradycyjnej i  warto poznać wszystkie  jego aspekty, żeby rozwinąć dobrze prosperujący e-biznes i  uzyskać  świetne efekty sprzedażowe  niewielkim nakładem finansowym.


Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Wstęp do e-commerce – zacznij sprzedawać online!?

  • Dowiesz się jak przygotować się do sprzedaży w Internecie
  • Poznasz sposoby na zwiększenie swoich obrotów oraz zysków
  • Zdobędziesz wiedzę, którą wykorzystasz w praktyce

Szkolenie dla:

  • właścicieli małych i średnich firm, które niedawno rozpoczęły lub planują rozpoczęcie sprzedaży w Internecie swoich produktów lub usług,
  • wszystkich osób, które były uczestnikami projektów prowadzonych przez MARR SA przygotowaliśmy specjalne warunki uczestnictwa w szkoleniu.

Prowadzący

Tomasz Świętoniowski
Doradca biznesowy w Małopolskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego S.A.

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz w tworzeniu i prowadzeniu zespołów handlowych. Praktyk zajmujący się optymalizacją procesów biznesowych,  marketingiem, sprzedażą oraz rekrutacją w małych i średnich firmach. Trener z dyplomem ukończenia Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwent kierunku Finanse i Bankowość krakowskiej Akademii Ekonomicznej.

Bernard Szatkowski
Doradca biznesowy w Małopolskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego SA.

Specjalista w dziedzinie handlu międzynarodowego, entuzjasta i orędownik nowych technologii. Kierował sprzedażą i marketingiem oraz szkolił zespoły sprzedażowe w kraju i za granicą (IT, FMCG, Consumer electronics). Współtwórca i Dyrektor Zarządzający pierwszego w Polsce paneuropejskiego oddziału w branży produkcji komponentów komputerowych jednego z liderów rynku. Absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, naukowo związany z zagadnieniami rewolucji informacyjnej.

Wstęp

  • E-commerce – skąd się wziął, i dokąd zmierza?
  • Kto to wszystko zrobi? -przygotowanie firmy do sprzedaży online – analiza kluczowych procesów w Twojej firmie
  • Sklep z pijanym sprzedawcą otwarty 24/7 czyli co się kryje za sprzedażą online?

Podstawy sprzedaży online

  • Mam sklep stacjonarny – czy jego oferta powinna być także w Internecie?
  • Dlaczego ludzie kupują? Czy kupią ode mnie?
  • Dlaczego dobra strona nie musi być ładna? Niezbędne elementy i funkcjonalności strony internetowej
  • Jak wydrukować Internet czyli czym się różni marketing online od offline?

Pierwsze kroki

  • Co Internet wie o mnie a co ja wiem o Internecie?
  • Czy potrzebny jest własny sklep internetowy? Co zamiast sklepu?
  • Czy popularne platformy sprzedażowe są alternatywą dla własnego sklepu?
  • Pierwsza reklamacja. Opinie w Internecie. Jak zadbać o jakość sprzedaży?

Miejsce i termin szkolenia:
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
Sala Szkoleniowa ul. Kordylewskiego 11, Kraków


Szkolenie wyprzedane – kolejne terminy zostaną podane wkrótce


Cena: 900 zł netto
Ilość miejsc na szkoleniu: 10 osób
Czas trwania szkolenia: 6 godz.


Wszystkie dane niezbędne do dokonania płatności otrzymasz mailem po zarejestrowaniu się na szkolenie.
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Zadzwoń do nas: Krzysztof Hawlena, tel. +48 785 059 078


Wielkość czcionki
Kolory